Do Nurek:
Przerabiałem ten temat ze swoją Octavią rocznik 2010
Reklamacja w styczniu 2015r. została uznana - klapa do malowania
Napisałem odwołanie od reklamacji bo chciałem dostać nową klapę - odpowiedź ze Skody Polska - "nie jesteśmy stroną w tej sprawie"
Jest tylko jedna możliwość otrzymania nowej klapy, mianowicie ASO do której zgłosiło się szkodę i będzie ją naprawiać poprzez malowanie (szpachlowanie) musi stwierdzić mocne wżery w blasze.
Jeśli stwierdzą, że poradzą sobie z naprawą to nic już nie zrobisz
Do Nurek:
Przerabiałem ten temat ze swoją Octavią rocznik 2010
Reklamacja w styczniu 2015r. została uznana - klapa do malowania
Napisałem odwołanie od reklamacji bo chciałem dostać nową klapę - odpowiedź ze Skody Polska - "nie jesteśmy stroną w tej sprawie"
Jest tylko jedna możliwość otrzymania nowej klapy, mianowicie ASO do której zgłosiło się szkodę i będzie ją naprawiać poprzez malowanie (szpachlowanie) musi stwierdzić mocne wżery w blasze.
Jeśli stwierdzą, że poradzą sobie z naprawą to nic już nie zrobisz
Aso powiedziało ze zgłosi reklamację do SAP jeżeli zrobię przegląd wg książeczki. Koszt takiego przeglądu to około 1300zł. (a można zrobić taki sam przegląd nawet większy samemu za 400zł) Po przeglądzie, ASO zgłosi reklamację a SAP, który pewnie odrzuci z powodu błędów proceduralnych czyli za późno zrobiony przegląd (a gwarancja na perforacje uzależniona jest regularnymi przeglądami) SAP zawsze szuka sposobu aby jak najwięcej odrzucić reklamacji . Dodatkowo zbliża sie czas na wymianę rozrządu, który w ASO też kosztuje majątek. Jeżeli nie wymienię to też będą mieli argument na odrzucenie podania
Nurek, no sorry domagasz się gwarancji a przeglądy poza ASO...
już widzę jak Ty albo Twoja Firma robi takie prezenty
ja na ASO SKODA POLMOT (Warszawa, Sokratesa 17b) ani jednego złego słowa nie mogę powiedzieć :!:
dla mnie pro w 100%
Też zgłaszałem do POLMOT ale Połczyńska 125. Przegląd wypadał mi w 6-12-2014 albo po 120kkm
z klapa zgłosiłem się 19 -01-2015. ASO zrobiło dokumentacje potwierdzili perforacje. Zgłoszą do SAP jeżeli zrobię przegląd. Jaka mam gwarancję, że SAP chociaż spojrzy na reklamację bo auto miało przegląd po czasie. Dziwi mnie korelacja przeglądu mechanicznego (olej, filtry) z gwarancją na blachę. Wcześniej jak ASO robiło przeglądy to nie zauważyli rdzy mimo zaznaczenia w książęce ze sprawdzali blachę. Dam klapę do blacharza, zabezpieczy, oczyści. Wymienię uszczelkę pod wycieraczką i lampkami. W Felicji po 14 latach miałem zżartą klapę ale jeszcze w dobrym stanie funkcjonalnym (mimo braku ocynku). Uważam ze w octavii wytrzyma długo. Skoda od lat ma problem z klapami w swoich autach taki babol technologiczny
A mnie dziwi, ze w ogole podeszli do tematu, bo termin wypada na dany miesiac/przebieg i koniec kropka, a nie miesiac czy dwa pozniej.
Tak jak pisał Luki uważam, że nie zostałeś "olany" przez ASO. Przynajmniej zrobili dokumentację a mogli powiedzieć od razu że nic z tego nie będzie. Masz raczej duże szanse po wykonaniu przeglądu na naprawę pokrywy.
Po tych tekstach o rdzewiejacych dwu latkach, rozebralem wczoraj klape i 3,5 letnim aucie. Czysto, ani grama rudej, nawet sladu, ze gdzies tam woda splywa.
Popatrzylem tez do 9 letniej O2. Rowniez zero sladow.
chciałem podziękować osobom które opisały problem przedostania się wody do wnętrza klapy, dzięki Wam mam nową klapę , gdyby nie osoby które się tutaj udzielały nie zajrzał bym do wnętrza i nie zobaczył "zżeranej" od środka klapy, a jako że ze zgrzewów nie dało się usunąć rdzy wymieniono klapę na nową.
dla informacji samochód po gwarancji, ostatni przegląd w aso był 3 lata temu, więc do wszystkich którzy również mają ten problem proponuję składać reklamację pisemną oraz lekturę tego artykułu
Byłe...:
Skoda S100L, rok produkcji: 1974
Skoda 120L, rok produkcji: 1988
Skoda Felicia, rok produkcji: 1995
Skoda Fabia I, rok produkcji: 2000
Skoda Octavia 1U, rok produkcji: 2005
Komentarz